Останкинская телебашня - основная тема ведущих туристических СМИ в январе

29.01.2014
"Когда подлетаешь к Москве, то перед заходом на посадку самолет делает левый разворот и перед пассажирами во всей красе предстает огромный город. Сначала можно увидеть МКАД, затем силуэт университета, чуть поодаль - овал "Лужников", а дальше, где пространство размывает детали, возвышается тонкая изящная вертикаль…"

Журнал "Where Moscow" - ежемесячный иллюстрированный журнал-гид на английском и русском языках. "Where Moscow" освещает культурную и развлекательную жизнь Москвы. Читатели журнала - это москвичи и приезжающие в Москву и постоянно живущие и работающие в столице представители зарубежного и бизнес-сообщества, имеющие высокий социальный статус. Благодаря многолетнему опыту и международному статусу, бренд Where широко известен среди деловых людей и туристов. Обложкой январского номера стала Останкинская телебашня, также в журнале можно ознакомиться со всеми возможностями Останкинской телебашни как современного культурно-экскурсионного комплекса, а также перспективами развития в наступившем году.

Детальное описание (английский):  Since January 2014, upon arrival at Moscow city, all passengers of “UTair” Airway Company may acknowledge themselves with the tourist program of Ostankino Tower from the log book "Uyutnoye Nebo”. Ostankino Tower is always glad to enable tourists from the regions to make their first acquaintance with Moscow city, viewing all sights of the capital city in one place and in an hour.

“When you approach Moscow, prior to the landing approach, the plane makes left turn and passengers may see a large city in all its beauty. Initially you may see Moscow Round Highway, outline profile of the university, slightly at some distance – oval of “Luzhniki”, and in furtherance, where the space dithers details, thin and graceful vertical line dominates …"

 "WhereMoscow" Magazine is a monthly illustrated magazine guide in English and Russian languages. "WhereMoscow" lights up cultural and entertainment life of Moscow city. Readers of the magazine are Moscow residents and guests of Moscow city, representatives of foreign and business community permanently residing and working in the capital city and having high social status. Thanks to long experience and international status, “Where” brand is widely known among businessmen and tourists. Ostankino Tower became cover of the January issue, where one may learn about all opportunities of Ostankino Tower as a modern cultural and excursion complex, as well as perspectives of development in current year.